2.3. Gyakorisági elemzés, hisztogram

  2.3. Gyakorisági elemzés, hisztogram


2.3. Gyakorisági elemzés,
hisztogram

Az OECD_2003.msw adatállományon futtassunk részletesebb mintastatisztikai elemzést és válaszoljuk meg az alábbi kérdéseket:

  • Az 1-es iskolatípusba járók száma a mintában: 92
  • A 2-es iskolatípusba járók számának relatív gyakorisága: 33,9%
  • A 4-es iskolatípusba járók számának relatív gyakorisága: 19,1%
  • A MEAN_R változó 237,4-es értékkel jelzett osztályközében hány diák tartózkodik? 3
  • A MEAN_R változó 337,1-es értékével jelzett osztályközében hány diák tartózkodik? 32
  • A leggyakoribb osztályközben tartózkodó diákok száma: 153
  • A leggyakoribb osztályköz osztályközepének értéke: 503,1
  • A leggyakoribb osztályközben tartózkodó diákok relatív gyakorisága: 15,3%
  • 569,5-es osztályköznél nem nagyobb értékeket felvevő diákok relatív gyakorisága: 90,5%