Oktatásfejlesztés

Praktikus és hasznos Moodle-kurzus a Moodle-ről az ÁJK jóvoltából:

https://moodle.kre.hu/course/view.php?id=39167

Részlet a bevezetőből: „A létrehozott kurzus célja, hogy támogatást nyújtson a Moodle használatában. A felületen csak a legfontosabb és legalapvetőbb funkciók kerülnek bemutatásra, [...] az elsődleges cél, hogy amennyiben elakadt a szerkesztésben itt gyorsan találjon segítséget, vagy választ a kérdéseire.”

Konferenciasorozat a digitális kompetenciák fejlesztésére a felsőoktatásban:

A KRE IKT Kutatóközpontja „Oktatásinformatika a felsőoktatásban – Kooperáció és párbeszéd a jó gyakorlatok megteremtésében” címen konferenciasorozatot indít, amely célja a digitális technológiák alkalmazásának elősegítése, támogatása az oktatói és kutatói munka során a felsőoktatásban.

Részletes program és jelentkezés itt: https://btk.kre.hu/konf/index.php/oktinfkonf_felsooktatas/ev2020/fooldal

Rendszeres oktatói webináriumok

(Papp Gábor Moodle referens – heti két alkalommal, webinárium formájában)

Tematika – kezdő szinten:

  • Moodle elérése, használata, belépés, kurzusok felépítése, szerkezete
  • BTK-s oktatóknak tematika feltöltése
  • Kurzustartalmak létrehozása
  • Nagy méretű segédanyagok megosztása
  • Hallgatói interakciók (beadandó feladat, online vizsga, teszt)
  • A kommunikáció eszközei (fórum és egyéni üzenetek)
  • Hallgatói aktivitás ellenőrzése
  • Módszertani tanácsok
  • Felmerülő kérdések  megválaszolása

 

Tematika – haladó alkalmak:

  • Korábbi kurzus tartalmának "lemásolása" az aktuális félév kurzusaként, kurzusanyagok mozgatása
  • Tesztkérdések készítése
  • Csoportok használata
  • Nagy méretű segédanyagok, file-ok megosztása
  • Teams-on film bejátszása
  • Felmerülő kérdések  megválaszolása

Közösségi Média

Közösségi média

Sport a Károlin

Sport a Károlin

 

Károli Podcast

Károli Podcast

Károli Klub

Károli Podcast

Napi biztatás

Napi biztatás

 

Tudomány, kutatás

Tudomány, kutatás

Galéria

galéria, fotógép

Szakirányú továbbképzések

Szakirányú továbbképzések