Nem-besorolt

Beszerzési munkatárs

A Károli Gáspár Református Egyetem
Közbeszerzési és Beszerzési Osztálya
munkatársat keres

Beszerzési munkatárs
munkakörbe

 

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Az eljárás során keletkezett papír alapú dokumentumok digitalizálása
  • Papír és/vagy elektronikus dokumentumok rendszerezése, karbantartása
  • Beérkezett igények nyilvántartásba történő rögzítése, adatok karbantartása
  • Beszerzési eljárás dokumentumainak előkészítése
  • Árajánlatok bekérése, beérkezett ajánlatok formai megfelelőségének ellenőrzése, szükség esetén hiánypótóltatás
  • Lehetséges beszállítók, árajánlatadók felkutatása
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal, szervezeti egységekkel
  • Központi e-mail fiókba érkezett levelek rendszerezése, karbantartása
  • Eljárási határidők figyelése
  • Beszállítói / alvállalkozói minősítések előkészítése, adatok karbantartása


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Minimum középfokú végzettség
  • MS Office programcsalád felhasználó szintű használata
  • Hasonló munkakörben szerzett gyakorlat, tapasztalat
  • Önállóan és csapatban is megállja a helyét
  • Képesség szerteágazó feladatok egyidejű megoldására
  • Gyors, részletekre odafigyelő munkavégzés


Előnyt jelent:

  • Előző munkahelyekről hozott ajánlás
  • Középfokú nyelvtudás
  • Felsőfokú végzettség


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Irodai munkaidő H-CS 08.00-16.30, P 08.00-14.00
  • Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése
  • 12 alkalmas 50 %-os utazási kedvezmény
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Kellemes munkahelyi légkör


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő


Munkavégzés helye:

  • 1091 Budapest, Kálvin tér


Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „Pénzügyi ügyintéző” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.  

Ahhoz, hogy pályázata érvényes legyen, kérjük, hogy az Adatvédelmi nyilatkozat címen található dokumentum mellékletét képező, vagy azzal azonos adattartalommal elkészített nyilatkozatát a pályázati anyagával együtt küldje el nekünk.

Amennyiben nem működne a link, akkor a nyilatkozat címe: http://www.kre.hu/portal/images/adatvedelem/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf

Az állásajánlat ide kattintva letölthető

2/2022. (XI.16.) számú gazdasági főigazgatói utasítás a 2022. gazdasági év zárásáról

A 2022. év végi zárási munkák elvégzése, a gazdasági év EOS ügyviteli rendszerben történő lezárása, valamint az 2023. év nyitása érdekében, a megbízási díjak elszámolását, a pénzügyi és számviteli feladatok ütemezését, továbbá a 2022. évet érintő rendkívüli lezárási időszakot (2022. 12. 18 - 2023. 01. 15.) figyelembe véve alábbi utasítást adom ki.

Bővebben ...

17/2022. (XI.11.)/R. Rektori utasítás a Károli Gáspár Református Egyetem energiatakarékossági intézkedéseiről

Bővebben ...

3/2022. (XI.14.) rektori és gazdasági főigazgatói együttes utasítás a Károli Gáspár Református Egyetem 2022. évi cafetéria-juttatásáról

3/2022. (XI.14.) rektori és gazdasági főigazgatói együttes utasítás a Károli Gáspár Református Egyetem 2022. évi cafetéria-juttatásáról

Bővebben ...

IT beszerzési asszisztens

A Károli Gáspár Református Egyetem
Informatikai Osztálya

munkatársat keres

IT beszerzési asszisztens
munkakörbe

Szeretnél egy összetartó IT csapat tagja lenni? Fontos számodra a folyamatos fejlődés és nem rettensz vissza a kihívásoktól sem? Akkor jelentkezz hozzánk!

Ezek lesznek a főbb feladataid:

  • Informatikai eszköz és szoftver igények fogadása.
  • Beszerzési indító lapok készítése.
  • Együttműködés a beszerzési osztály munkatársaival.
  • Informatikai közbeszerzési folyamatok teljeskörű levezetése és követése.
  • Közbeszerzési eljárások előkészítésében szakmai részvétel, műszaki specifikációk készítése.
  • Szerződés elkészítésében szakmai támogatás, szerződések mellékleteinek ellenőrzése, korrektúrázása, aláírásra beadás, meglétükről való gondoskodás.
  • Teljesítések ellenőrzése, eszközök kiszállításával kapcsolatos szervezési feladatok elvégzése.
  • Számla ügyintézésben, teljesítésigazolások előkészítésében való részvétel, számlareklamációk, adategyeztetések ügyintézése társosztályokkal.
  • Számlák tartalmi ellenőrzése, táblázatban való rögzítése, továbbítása az aláírók felé.
  • Beszerzési folyamat nyomon követése, státusz táblába rögzítése.
  • Beérkezett eszközök nyilvántartása, kiadásuk nyomon követése.
  • Raktárkészlet fogyásának nyomon követése, utánrendelések, készletfeltöltések ügyintézése.
  • Garanciális hibajavítások koordinálása.
  • Éves költségterv elkészítésében aktív részvétel.
  • Közbeszerzési értékhatárok nyomon követése.
  • Indikatív árajánlatok bekérése, kapcsolattartás.
  • Nyilvántartások, kimutatások készítése és folyamatos vezetése, naprakészen tartása (IT eszközleltár, nyomtatás, IT költségek, IT beszerzések/költségvetés).
  • Táblázatok, dokumentumok készítése meghatározott szempontok szerint.
  • Határidők figyelemmel kísérése.
  • Kapcsolattartás, együttműködés más szervezeti egységekkel és társosztályokkal.

 

A feladat ellátásához szükséges készségek:

  • Kiváló kommunikációs készség
  • Pontosság és precizitás
  • Eredményorientált hozzáállás
  • Monotonitás tűrése
  • MS Office (Word, Excel, Outlook) erős felhasználói szintű ismerete
  • Jó probléma megoldó képesség
  • Több feladat követése és menedzselése egyidejűleg
  • Rendszer szintű gondolkodás
  • Proaktív hozzáállás

 

Elvárásaink:

  • Középfokú végzettség
  • Informatikai közbeszerzések összeállításában szerzett legalább 3 éves tapasztalat

 

Előny:

  • Középszintű angol nyelvtudás

 

Amit kínálunk:

  • Teljesítménnyel arányos, versenyképes jövedelem
  • Irodai munkaidő H-CS 08.00-16.30, P 08.00-14.00
  • Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése
  • 12 alkalmas 50 %-os utazási kedvezmény
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Home office lehetőség
  • Kellemes munkahelyi légkör
  • Sokoldalú munkakör
  • Továbbképzési lehetőség

 

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

 

Munkavégzés helye:

  • 1091 Budapest, Kálvin tér

 

Jelentkezés módja:

A fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igény, valamint a levél tárgyában a pályázó nevével és a megpályázott pozíció megjelölésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

A pályázati anyagban foglalt személyes adatok kezelésével kapcsolatban a kre.hu/adatvedelem oldalon megtekinthető "Álláspályázatok adatkezelési tájékoztató" című dokumentumban találhat információkat. Tájékoztatjuk, hogy a pályázat érvényes benyújtásának feltétele a fenti dokumentum mellékletét képező, vagy azonos adattartalommal elkészített nyilatkozat pályázati anyaghoz történő csatolása.

 

Alkategóriák

1. oldal / 14