TOPdesk jegykezelő rendszer bevezetése

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 9-étől, illetve február 1-től már a hallgatóknak is, a Gazdasági Főigazgatóság IT és Adatvagyon-gazdálkodási Osztálya bevezeti a TOPdesk jegykezelő rendszert.

A jegykezelő rendszer célja, hogy az IT és Adatvagyon-gazdálkodási Osztályra érkező kérdéseket és hibabejelentéseket egy közös felületen áttekinthetően és gyorsan tudjuk feldolgozni és megválaszolni.

A jövőben, amint küldenek egy emailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. és Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., valamint a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, kapni fognak egy visszaigazolást arról, hogy a TOPdesk jegykezelő rendszerünk fogadta bejelentésüket. Kérjük Önöket, hogy elsősorban a felületen adják le jegyeiket. Ezután az ügyeletes operátor kollégánk megkezdi a feladat elvégzését.

Ha kollégánk hozzászólt a jegyhez, vagy további információra van szüksége a probléma megoldásához, kapcsolatba fog lépni Önökkel a TOPdesk rendszeren keresztül, melyről Önök értesítést fognak kapni. Az értesítések az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címről érkeznek. Erre az emailre ugyanúgy válaszolhatnak, mint eddig, de javasoljuk, hogy az emailben szereplő linkre kattintva, közvetlenül a TOPdesk rendszer oldalán szóljanak hozzá. Az oldalon meg tudják tekinteni a bejelentett jegyüket és folyamatosan nyomon tudják kísérni az állapotát és hogy melyik informatikus kolléga foglalkozik éppen vele. A TOPdesk felületen elérhető egy Tudástár is, melyet kollégáink folyamatosan bővítenek a KRE IT-t érintő hasznos információkkal.

A TOPdesk hibajegykezelő portál az alábbi linken érhető el:

https://kre.topdesk.net/

A kezdőoldalon a „Bejelentkezés az önkiszolgáló portálba” gombra kattintva, egyetemi e-mailfiókjukhoz is használt felhasználónevüket (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.-munkatárs vagy neptunkóEz az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.ó) és jelszavukat megadva az Önök által bejelentett hibajegyet tudják megnyitni. Itt válaszolhatnak a feltett kérdésekre, több információt adhatnak meg, dokumentumokat, képernyőképeket csatolhatnak a hibajegyhez. Valamint nyomon követhetik a jegyek státuszát.

A gyorsgombok segítségével a TOPdesk felületen közvetlenül is feladhatnak hibajegyet:

A jövőben is folyamatosan gyűjteni fogjuk a tapasztalatokat, és az igények alapján fejleszteni, és bővíteni fogjuk a TOPdesk felületét, hogy minél könnyebben kezelhető és átlátható platformot tudjunk biztosítani a megkereséseik kezeléséhez.

Kérdés esetén készséggel állunk a rendelkezésükre.