Psychologia Hungarica Caroliensis

Szerkesztői előszó

Iskolai teljesítmény és szülői bevonódottság

A 2017. évi országos kompetenciamérés eredményei Magyarországon az SNI és BTM-mel diagnosztizált 6, 8, 10-ik évfolyamos gyermekek körében

Az országos kompetenciamérés során felvett, szabadidős sporttevékenységre irányuló adatok elemzése és standardjainak közlése

Születni tudni kell? Az országos kompetenciamérés eredményeinek vizsgálata a szülők munkájának rendszeressége az észlelt társadalmi helyzet és a lakókörnyezet vonatkozásában

A szülők tanulmányokba való bevonódásának összefüggése az iskolai teljesítménnyel

Hibabecslési eljárások véletlen jelenségek paramétereinek becslésére

Relations between parental involvement and school performance in the light of data from national assessment of basic competencies (Nabc) 2017

Results of the 2017 national assessment of basic competencies (Nabc) –amongst 6th 8th and 10th grade pupils diagnosed with sen and Btm disorder

Relationship between leisure & sports activities and school performance in the light of data from the national assessment of basic competencies (Nabc) 2017 survey

The relationship of school achievement with parents’ employment status, perceived social status, and living environment as reflected in findings of the 2017 national assessment of basic competencies (Nabc)

The relationship between school achievement and paternal involvement in children’s school activities as judged by headmasters in the 2017 national assessment of basic competencies (Nabc)

Estimation methods on standard error of different statistical parameters

Excel tábla letöltése

Következő események


Napi biztatás

Napi jegyzet a Kossuth-on

Egyesített Bibliaolvasó

Nyelvvizsgaközpont

Közösségi Média

Sport a Károlin

Sport a Károlin